14 Aralık 2009 Pazartesi

İŞTE BEN

Merhaba, arkadaşlar, azıcık sohbet edelim ne dersiniz. İnternette gezerken rüya yorumlarının hep klasikleşmiş yorumlarını gördüm, açıkçası hiç hoşuma gitmedi. Rüya yorumu böyle yapılmaz dedim kendi kendime, kolları sıvadım. Birde baktım ki blogspot adresim olmuş. Hadi hayırlı olsun deyip başladık işte............
Ben 1971 yılında Eskişehir'de dünyaya gelmişim. Bu arada Eskişehir'li olan varsa bir selam çakalım :) Eskişehir'in enleminden mi yoksa boylamından mı bilemem ama akdeniz bölgesinde yaşamama rağmen hep doğduğum yerin özlemi var içimde hala gidecem, ne zaman kısmetse artık. İşin tuhaf yanı ben üç yaşındayken ayrılmışız ama anlamını veremediğim bir kuvvet beni oraya çekiyor. Bekle beni Eskişehir bir gün mutlaka gelecem heyittttttttt.................. :)


Arkadaşlar bir bakıyorum rüya değilde sanki destan yazanlar var aranızda, o kadar uzun ki kusura bakmayın ama bir tarafınız açık kalmış demek geliyor içimden.... :)
Öyle uzun rüya gördüğünüzde aslında o rüyadan çok bilinç altına attığınız sıkıntılarınızın patlayışıdır. Bu durumun en güzel yorumuda gidip mutfak çeşmesini açmanız ve şöyle demenizdir...( eğer bu gördüklerim hakkımda hayırlıysa beri hayırsızsa bu suyla akıp gitsin )

Bazen blog açılmıyor, yorumlar birikiyor, sizler sabırsızlanıyorsunuz ama yinede beni sabırla bekliyorsunuz, hepinize teşekkür ederim. Sizin sabrınız olmasa ben çoktan bu blogtan bıkmıştım.

O kadar yorum yapıyorum hatta nerdeyse her gün rüya anlatanlar var ama bir tanesi bile yorumun sonucunu yazmıyor. Zamanında meslek lisesindeyken kızlar her tenefüs yanıma uğrar içlerinden mutlaka biri rüyasını anlatırdı. Onlarada böyle ufacık sitemler ederdim. Arkadaşlarımdan bir tanesi şöyle cevap vermişti ama senin yorumların uzun vadede çıkıyor :(.............
Neyse sonuçta çıkıyormuş onu öğrendim, amannnn canım çıkmasa ne olcak ki rüya işte..........

Rüyalar aslında o kadar hafife alınacak simgeler değildir, geçmiş ile gelecek arasında büyük bir köprü meydana getirebilirler. Bu yüzden gerçekten doğru yorumlamak gerekir.Her görülende rüya değildir, önce bunu iyi ayırt etmek gerekir.
Genelde sabaha karşı ve gündüz şekerleme sırasında görülenler haberci rüyalardır. Bunun yanında sıkıntılı veya sürekli uyku bölünerek aynı rüyanın devamıda uyarıcı bir rüya olabilir. Rüyalar yaşadıklarınız ve yaşayacaklarınızla doğru orantılıdır. Önemli olan kendinizi iyi tanımalısınız ve o ince sır çizgisini iyi görmelisiniz.

Okuduğum bir yazıya göre kadınlar renkli, erkekler siyah beyaz rüya görürlermiş. Kim uydurmuş bunu bilemem ama neden bu kısıtlama onu hiç anlayabilmiş değilim. Size ne ya adam renklide görür siyah beyaz da alla alla......... :)

Bilmem duydunuz mu, bu aralar çok konuşulan şey holografik beyin teknikleri, özellikle Ayşe armanın son ropördaşından sonra patlak verdi. Gözler kapalı olarak görebilmek, parmaklarla okuyabilmek ve beyinde ekran açarak, beynimizin %50sini çalıştırmayı başarmak falan.........vs.. Atatürk bile beyninin % 10 nunu çalıştırabilmişken, biz nasıl olacak da % 50 sini çalıştıracağız. Bu arada Atam seni çok seviyor ve özlüyorum rahat uyu yerinde, merak etme kalbi senin sevginle dolu çok insan var. İnsanlar bırakın gözleri kapalı okumayı, gözlerini dört açsalar bile körler etraflarındaki olan bitine sadece seyirciler.....................

Bir gün insanlar maya medeniyetinin kaybettiklerini yeniden bulacak, o günleri görürmüyüm bilemem ama insan beyninin gücüne daima inananlardanım. Rüyalarınız gerçek olsun inşallah hayırlısıyla, sevgiyle kalın..........................

70 yorum:

  1. Arzum hanım süpersiniz ya çok şeker bir anlatımınız var. :)Adım Aylin bu arada.....

    YanıtlaSil
  2. Bana gösterdiğiniz ilgiye teşekkür edeyim önce. Zahmet edip rüyalarımı yorumlamışsınız. İnsan kendi evinde sürpriz misafir ağırlamış gibi mutlu oluyor. Rüyalardaki yorumunuz müthiş. Tüm ana temaları yakalamışsınız. Bu konuda doğuştan içgörünüz olduğu muhakkak.
    Rüyalarımı bir geştalt uzmanıyla çalışıyorum. Kişinin anlık yorumlarına bağlı olarak genel geştaltını keşfetmesini sağlayan farkındalık basamağı olarak kullanılıyor. Yani söz sahibinindir misali rüyayı en iyi sahibi yorumlar şeklinde yaklaşıyorlar. Hiç bir yorum yapmadan kişiyi kendi rüyası üzerinde onlarca teknik kullanarak çalıştırıyorlar. Bir rüyadan kitap yazacak kadar veri elde etmesini sağlıyorlar.
    Uzmanlıkları sebebiyle artık rüyaların gelişinden ne çıkacağını az çok tahmin ediyorlar. Tabii sonuçta bilimadamı nitelikleri olduğu için gelecek görüsünde bulunamıyorlar:)
    Bir rüya defterim var. (Daha doğrusu simgesel çalışmaları dahil olmak üzere iki cilt) Çok etkili bir çalışma.
    Sizden faydalanmamı sağladığınız için müteşekkirim ve bana özel olan rüyalarımı her zaman sizinle paylaşmaktan zevk duyacağım.
    Sevgiyle ve iyi niyetinizden ötürü evrenin hayırlı enerjisiyle yoğrularak kalın. (Aslında bu iyi dileklere gerek kalmamış, evren sizi çoktan donatıp, bağrına basmış.)

    YanıtlaSil
  3. Değerli yorumlarınızı aldım.
    Msn konusundan başlayalım; msn kullanmıyorum:) blogdan yazışmak beni çok sevindirecek, zira bu bloglara insanlara yardımcı olması için emek veriyorum. İnternette, aradığım her bilgiye ulaştığımda inanılmaz sevinirdim. Bu bilgileri yazan insanlara daima minnettar kaldım. Bu zamanda herşeyin para olmadığına, ruhsal yardımın daima insani yanına temas edenlere sessiz minnetimdir bu blog. Aynı zamanda bilgiye muhtaciyetin sınırlarını kestiremediğim bir düzeydeki (çaresizlik yada kayıtsızlık, bilemiyeceğim artık:)) arayıştaki bireye habersiz yardım elimdir. Tıpkı sizin yeteneğinizi insanlarla paylaşmanız gibi.
    Beni anlayacağınızı umuyorum.
    Belkide sizde blogunuza gelen yorumları önce okuyup yorumlamak için bekletirseniz zaten yorum size özel kalmış olur ve okuduktan sonra reddersenizde gizliliği sağlamış olursunuz.
    En azından ben öyle yapıyorum. Sizin iki rüyaya yaptığınız yorum hariç:) İnsanlar eğer bana ulaşmışlarsa size de ulaşsınlar diye yayınladım. Bu eşsiz deneyimi yaşasınlar. Saçma sapan rüya yorumcularının eline kalmadan gerçek bir rüya yorumcusunu tanısınlar.
    Diğer taraftan evrenin dinamiklerinin insani irademizin üstünde seyran ettiğine en güzel örnek doğum yılımızdır. Bende 71 liyim:)Ama Eskişehirli değilim:) Eh bu kadar olmamalı bir yerde ayrışmalıydık zaten:)
    Yorumda bahsettiğiniz geçmiş meselesi biraz karışık bir mesele. Kişinin şemalarının oluşum süreçleri ne yazık ki olgunluk yaşını beklemiyor:) Bu yüzden geçmişe dönüş olarak algıladığınız geçmişin şablonları olabilir. Geçmişten kalan blokajların çözümü ise ne yazık ki bir kaç güzel sözle, (ya da sizin iyi dilekleriniz gibi) aldırmamazlık veya yok sayma ile mümkün olmuyor. Bireyin savunmaları ve anayasaları bu iyi dilekleri algılayamaz çünkü görüş alanında değildir. Hatta tehtit olarak algıladığı için sırt çevirir. Bazen bunları öğüt olarak algılayabilecek küçük bir kapısı varsa değişim için adımlar atmaya istekli olur. Bu durumda en iyi ihtimalle bir kaç adım attıktan sonra vazgeçer, en kötü ihtimalle amigdala merkezine uyarı gittiği için bununla uğraşmaması gerektiğine dair yeni bir anayasa kodlar.
    Peki ne yapmalıyız:) İnsan çaresiz hissediyor değil mi?:) O zaman ne söylemeliyiz? Empatiyi harekete geçirmek sorunu bir ölçüde çözerek kişinin sizi daha iyi anlamasını sağlayabilirsiniz. Çünkü yorumlarınız harika! Yukarıdaki yazınızda bahsettiğiniz, sanırım istediğiniz geri dönütleri alma şansınız artar.
    Mesela baykuş imgesini yakalama şekliniz mükemmel.Fakat biraz daha empatik olabilseydiniz (ki bunun yolu geçmişinizin haritasını çıkarmaktan geçiyor maalesef:(. ) baykuşun en temelde insanın sınırlı oluşundan kaynaklanan varoluşsal korkularla başetme çabası olduğunu anlayabilirdiniz.
    Diğer bir temasınızada bayıldım, o da şudur ki: geçmiş, şu an, gelecek meselesi. Çok az insanın yorumlayabileceği bir tam an duruşudur bu. Yani kişinin içinde bulunduğu an durumu. Kişi neredeyse gerçek o dur! Bilge bir beyin ise her yerdedir. Yani geçmişinin gözden geçirip işine yaramayan anayasalarını tekrar kodlarken, şu anı geçmişle kirletmeden objektif alışa geçerek, olmayan geleceğe kapılanmaz.
    Brokoli ve kerevizi bende çok seviyorum, hele sarımsak var ya evin kralı derler ya kokusundan felan utanmayı çoktan unuttum gitti:)
    Ama şu zencefili eleme meselesini kulağıma küpe yapacağımdan emin olabilirsin.
    Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  4. merhaba rüyamda bir kç kisi ile kaçıs halındeydik yasadıgımız yeri yok etmek isteyen ve bize düsman olan kisiler belli baslı admlar vardi bir binaya girip genis buyuk asansörune biniyorduk asansörün anahtarı vardı cıkısta almazken yukarıda kacmak zorunda kaldıgımızd benımılk ısım anahtarı elıme almak olmustu süreklı bir kaçis kardesime kurulan tuzaklar insanların toplu kaldıgı yerlerde ben isyn cıkardım ve bana yastıklar fırlatılıyor al gıt dıye ben tum yastıklları alıyorum bırde sapka verılıyor takıyorum gülerek ayrılıyorum cevap verirseniz sevinirim hayırlı günler

    YanıtlaSil
  5. ...Sizin yazdığınız yorumlara nereden ulaşabiliyoruz... Bir acemiye yardım ederseniz sevinirim :))) Tülay

    YanıtlaSil
  6. Merhabalar...
    Rüyamda kız kardeşlerim ve annem ile bir magazadayız yüzüme fırçayla fondoten ve allık sürüyorum kardeşim ayyy çok güzel oldu başka bir şeye gerek yok diyor..
    Eski kız arkadaşların giriyor içeri selamlaşmıyorum ayakkabılarada bakmamı istiyor tezgahtar samimi bir şekilde yazlık olduklarını görünce gerek yok kış geldi diyorum.Etrafta annemleri göremeyince bir şeyalmadan dışarıya çıkıyorum...
    Kapıdan çıkar çıkmaz etrafın mükemmel olduğunu farkediyorum içim garip bir huzur ve mutlulukla doluyor...
    Evler yazlık pırıl prıl tertemiz,yüyüdüğüm yol yeşil çimenle kaplı daha doğrusu etrafa güzel bir yeşil renk hakim...
    Annem ileride ablamın 3 yaşındaki oğlu ile yürüyor koşarak yetişmeye çalışıyorum...Mutluyum...
    Şimdiden teşekkür ederim...Görüşmek üzere...

    YanıtlaSil
  7. Çok hoşlandığım birinin bana kaşıkla pekmez uzattığını görüyorum.
    İyi akşamlar şimdiden teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil
  8. Eşimle 2 aydır ayrıldık. Kayinvalidemle oturuyordum. Rüyamda o evi gördüm icine bir çok oda yapmışlardı birinin kapısını açınca hamam gördüm diğer yapılan odaların hepside küçük tuvaletti. Kaynanam gelince ben evden çıkıyordum ve arkamdan biri geliyordu kaynanan senin icin çok üzülüyor yukarda ağlıyor dedi sonra ben o kişiyle birlikte bisiklete bindiğimi gördüm. Lütfen yorumlarmisiniz ?

    YanıtlaSil
  9. BEN YAZDIM AMA HANGİ BÖLÜME DAHA ÖNCE BAKIYORSUNUZ BİLMİYORUM YENİ GÖRDÜM SİTENİZİ CEVABI HEMEN YAZARSANIZ ÇOK ÇOK ÇOOOOK MEMNUN OLURUM SEDA123

    YanıtlaSil
  10. Merhaba Ben Filiz
    rüyamda ben denizin kenarındayım, sakın açık bir deniz. Eşim babam annem ve 10 yaşındaki kızım denizde yüzüyorlar sonra bir den deniz çekiliyor ve tekrar kıyıya sular geliyor geldiğinde annem babam eşim kıyıya geliyorlar ancak kızım gelmiyor. Ben o nerede diye sağa sola koşturuyorum eşim sakin sahilde oturuyor yüzüyordur gelir diyor ancak ben endişeliyim kızım kıyıdan göremiyorum ve o sıkıntı ile uyandım. Eğer yorum yaparsanız sevinirim teşekkürler

    YanıtlaSil
  11. NurciHaN
    Ruyamda ölmüs guvercini iylestirmek istedim ama kurtaramadim yesil kocaman cinar agacin altindaydim daha sonra sevgilimin parmaginda gumus alyans gordum arabada oturuyoruzz.Annem bana pasta koydu tabaga fakat yemedim tsklerrrr

    YanıtlaSil
  12. Merhaba ben aslı. Rüyamda aşure pişirdim ve yedim. Babam (1yıl önce vefat etti)yanıma geldi ve o da yemek yapmaya başladı. ben teyzeme (6 yıl önce öldü)gidecekmişim. babamın "nimet götür" dediğini hatırlıyorum. evden ayrıldım. yolda birşey unuttuğumu fark edip geri döndüm. o sırada yaşlı bir kadın kendisini bir eve götürmemi istedi. gittik. kadını bırakıp çıktım. cüzdanıma baktım 15 tl vardı. "yol için yetmez" dedim eve para almaya giderken uyandım.

    YanıtlaSil
  13. Merhaba ben yine aslı üstteki rüyanın sahibi ve hemşerin. eskişehir de yaşıyorum. yaklaşık 2 yıl kadar önce babamın evinin suyla dolu olduğunu gördüğüm bir rüyamı anlatmıştım. siz hayıra yormuştunuz tabi ki. ama galiba ömrünün dolduğu haber verilmiş. çünkü o rüyadan birkaç ay sonra babam vefat etti. paylaşmak istedim teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  14. ruyamı bulamıyorum nasıl bnulabılırım

    YanıtlaSil
  15. sa adım ali rüyamda göğüs kıllarımın kesilmiş olduğunu gördüm acaba bu neye işarettir? teşekkürler

    YanıtlaSil
  16. Rüyamda çok agladgmi ve eski sevgilimle beraber kendi anne babami gördüm. sşimdiki sevgilimlede ayrldigimizi gördüm ne anlama gelyr

    YanıtlaSil
  17. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  18. Slm
    Rüyamda teyzemin evindeyiz birlikte bir koltukta yatiyoruz ve sabah kalktiktan sonra yatağı toplarken 2tl para buluyorum teyzeme senin mi diye soruyorum ve bana cevap olarak hazreti muhammed efendimizde yataginda bole para buluyormus bereket mis dedi bu ruya ne anlama geliyor? Tesekkur ederm simdiden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmiom yaa yorumlari bna br yrdmci olsanz

      Sil
  19. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  20. Merhaba ben mesude ruyamda disarda çırılçıplak haldeyken kuran okuyodum ve üzerime su dökülüyordu bunu yorumlarmisiniz

    YanıtlaSil
  21. Rüyamda çok hoşlandığım kişi başkasıyla nişanlanıyordu. Bizim eve geldi oturdu nisan yüzüğünü bizim evde unuttu ben boyle öğrendim nisanlandigini sonra onun yanina gidip yüzüğünü verdim o cok mutsuzdu.

    YanıtlaSil
  22. Merhaba ben gamze,18 yaşındayım ve hayatımda kimse yok hamile oldugumu gordum ve dgum yapicakmsm brazdan ama evde ben kendim yaparim diyip duruyrdum anneme snra aklima bir kez daha dogum yaptgm geliyor ama o bebek nerde bilmiyrum snra uyandım..

    YanıtlaSil
  23. Benim annemin bir arkadaşı var aynı zamanda ing öğretmenim ben annemin arkadaşıyla bir gün tatile gitmistim burda hocamın babası annesi erkek kardesi beni çok begendiler ve yegenlerine ayarlayacaklarini söylediler şimdi olmasada ileride falan gibisinden ben bu olayi bir arkadasima anlattim oda cocugun tipini merak ettigini söyledi bende ögretmenimin telefonundan numarasını aldım ve telefonuma kaydettim eve dönduğümde canım sıkılmıştı gizli numaradan çocugu aradım ve dalga gectim sonra cocuk telefonunu gizliye kapattı bende facebooktan rahatsız etmeye başladım hep engelledi sonra cocukla uğraşmama kararı aldım aradan 2 ay geçti bir gün telefon elimde oturuken arkadaş şaka olsun diye elini dokundurdu ekrana ama çocuga denk geldi ve uyf6 diye bir mesaj yolladı sonra çocukta karşılık olarak bfkm3 yazdı böylece tanistik başta kimliğim hakkinda yalan söyledim fakat sonra herseyi anlattim aramizda 6 yaş var bu nedenle sonradan sıkıntı yapmaya basladı başlarda iyiydi her zaman konusuyoduk ama ben fazla baglandim ve daha fazla konusmak istedim cocuk çok mesgul biri ve ben hep daha fazlasını istedim elinden geldigince konusmaya calisti ama ben bunu anlayamadım sonradan artık konusmama kararı aldık o bana buna gerek yok sadece böyle çok fazla konuşmaktan vazgec dedi ama ben uzun bir paragrafla konusmaya son verdim ve konusmayalı yaklasık 9 10 gün oldu ruyamda onu gördüm o gün onlarda kalıyordük ailecek ve yatacak yer olmadıģi icin bana onun odasinda kanepe oldugunu orada yatabilecegimi söylediler bende gittim o sırada uyuyordu kanepedeki bilgisayarı kaldırdım bilgisayarın yaninda katlanmış atletler vardı ama bilgisayarı kaldırırken uyandı daha önce birbirimizi hiç normal hayatta görmemiştik sadece skypedan görüntülü konuşuyorduk tabii beni görünce şaşırdı bende günaydın dedim oda günaydın dedi hemen kalktı yataktan atletleri nereye koyayim dedim nasil yani dedi bende atletleri nereye koyuyosun dedim ve dolabi actim oda kalkti yerinden yanima geldi yerini gösterdi çok yakinlastik ama öpüsecek kadar degil sonra yerine koydum atletleri ve rüya bitti fakat ben onu hep favebookta felan konuşurken görürdum mesaj kutusunu yani ama bu sefer resmen onu gördum baya gördüm yani çok tuhaftı bu ne anlama geliyor sizce ona yazmalı mıyım konusmaya devam etmeli miyim ?

    YanıtlaSil
  24. Merhaba.
    Ben gercekten butun sitelerde rüyamin tabirini aradim ama Bulamadim. Gördügüm sey : halama kirmizi renkte karincalar batiyordu ve ne yaptiysam ise yaramadi ve derisinin altinda kayboldular

    Simdiden tesekkürler

    YanıtlaSil
  25. Merhabalar ruyamda beyaz sakalli bir amca gordum yanında bir kiz ve bir oglanla oturuyorlardi.Ben tam yanlarindan gecerken beyaz sakalli amca cocuga donup cikti hadi git soyle sevdigini dedi ve cocuk pesimden kosarak geldi bi arabaya bindik ama arabadan inerken cok zorlanarak indim kapisi dar biyerdeydi sonra ben eve gittim anneme olanlari anlatirken tam o arada uyandim acaba ne anlama geliyor. Şimdiden teşekkürler. ..

    YanıtlaSil
  26. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  27. Merhaba ben Tarhan. Benim halihazırda mavi renk bir arabam var. Rüyamda akşam ise gitmek için eşim ve oğlum ile beraber evden çıkıyoruz. Mevsime göre normal olarak dışarıda kar yagisi mi görüyoruz. Eşim ve oğlum islanmamak için yolun karşısında bulunan evin balkonunun altında beni izliyorlar ve ben kar yağışı altında mavi arabama doğru gidiyorum ve arabamdaki kat birikintisine elimde temizliyorum. Daha sonra mavi arabaya binmekten vaz geçerek aynı marka ve model ancak kırmızı renk olan diğer arabama yöneliyor ve "kırmızı araba daha diri bugün onla gideyim" diye içimen geçirerek büyük kar taneleri altında, kırmızı arabama doğru yöneliyor ve esim oglumun bakislari altinda kırmızı arabama tek başıma binip gidiyorum. Ruyami aklımda Jalan en net hali ile anlatmaya çalıştım. Yorumunuz için şimdiden teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  28. Rüyamda kaynanam kağıt para yiyordu bu ne anlama geliyor lütfen hemen açıklar misiniz

    YanıtlaSil
  29. Sari bir muhabbet kusunun bana musallat olmasini aciklar misiniz ? Kus cok sevimliydi onu hep sevmek isterken ayni zamanda musallat olmasi beni cok sinirleniyordu bi ara arabadan inu disari attim ama o gagasiyla nerdeyse cami kiracakti tekrar iceri aldigimda yine yapisiyo birakmiyo beni

    YanıtlaSil
  30. Merhaba ben Merve Ben sahurdan sonra saat dört beş gibi yatağıma yattım sonra yatağımın tavanında tek tek değişen ayetler gördüm gozlerimi açamıyordum kalkıp sürüne sürüne annemin yanına gittim aynada yuzumun kızarmış olduğunu gördüm annemle birlikte dua ettik af diledik bende ağladım sonra yüzüm düzeldi odama gittik bana hediyeler gelmişti önemli sözler yazıyordu duvarda daha sonra uyandım nedir bunun anlamı yorumlarsanız çok sevinirim

    YanıtlaSil
  31. Rüyada ölmüş bir arkadaşın evindeymişiz ve oda ocaktaki kısık yemeğin altını kapatın onun ateşi bana geliyor dedi.

    YanıtlaSil
  32. Rüyada küsmüş olduğum 3 akrabamın evime geldiğini gordum .Bunlardan ikisi beni öpüp barışıyor bir tanesi uzaklasiyor.Ne anlama geliyor ?

    YanıtlaSil
  33. Rüyada küsmüş olduğum 3 akrabamın evime geldiğini gordum .Bunlardan ikisi beni öpüp barışıyor bir tanesi uzaklasiyor.Ne anlama geliyor ?

    YanıtlaSil
  34. Eşim beni bir binaya götürdü manzarasi güzel diye
    Daha so ra asansörle inerken anlatdi dedi bu asansörün alti su asansörden atlicam dsari öyle cikalim ben istemedim asansörden cikdim dsarda görüsürüz dedi ama cikmadi bekledim dsarda bsilerin ters gitdigini anladm bagrdm etrafdakiler kosdu suyun icine dediler burasi intihar noktasi eşin intihar etmiş.
    Uyandım

    YanıtlaSil
  35. Selam ..çok istediğim bir dilek için dün namaz kılıp dua edip uyumaya çalıştım sabaha doğru rüyamda annemin doğum yaptığını bir kardeşim olacağını gördüm .sizce ne demek ?

    YanıtlaSil
  36. Rüyamda çok güzel yedi sekiz aylık bir bebek var ve üstünde sadece bezi var kucagimdayken kakasını yapıyor elleri kaka oluyor sonrada bebeği yikiyorum t

    YanıtlaSil
  37. Rüyamda çok güzel yedi sekiz aylık bir bebek var ve üstünde sadece bezi var kucagimdayken kakasını yapıyor elleri kaka oluyor sonrada bebeği yikiyorum t

    YanıtlaSil
  38. Rüyamda göğsümün sağ tarafına siyah beyaz bir kedi yatmıştı. Ben kaldıramadım eşime yalvardım nolur onu kaldır diye. Eşim sanırım kaldırdı göğsümden . Tam hatırlayamıyorum. Şimdiden teşekkürler.

    YanıtlaSil
  39. Merhaba benim adim hülya.adanadan yaziyorum.zor durumdayim cevaplayin lütfen.rüyamda sevdigim adamla ayni siniftayiz.o benim arkamda oturuyor.onun yaninda benim kiz arkadasim oturuyo.benm yanim bos.hoca bizden resim cizmemizi istiyor.ve bir ders saati var.bn cizmiyorum.arkami dönüyorum kiz arkadasima ver cizim sna diyorum.orda sevdigimi görünce sasiriyorum.bana gülümsüyor konusmaya calisiyor falan.sonra resmi biraz cizdikten sonra resmi önüme alip ciziyorum.sevdigimn arkadasi geliyor kna bi kagit verip gidiyor.dönüp bakiyorum icinde yazilar görünüyor.sevdigm bana verecekken vazgeciyor masaya katiyor.sevdigim yanima gelip oturuyr.sakalar yapiypr konusuyoruz gülüyoruz falan.benim ön siramda cay bardaklari caydanlik bide sülaiye var.önümdeki kiz arkdasima kalk götrelm diyorum kalkiyoruz.ben sülahiyeyi aliyorum.ici su dolu agir diye yarisini sinifa döküp cikiyorum.merdivenlerden cikarken gözm pencereye kayiyor.pencre kapali yagmur yagiyor diyorm arkadsdim yk boya akiyor diyor.snra hoca geliyor niye suyu döktün diyor.ya git temizle yada sinfa gelme diyor.bn hayatta sevdigimin önünde temizlemem disardada klmam diyorm ve öyle kararsiz kaliyorm.

    YanıtlaSil
  40. Merhaba ben dun gece rüyamda Sehit Firat Yilmaz Cakiroglunun annesini gordum yanima gelip yardim istiyordu hali cok kotuydu katillerin hakketigi cezayi cekmesini bulunmasini istiyordu yardim etmeye calisiyodum ama elimden hic birsey gelmiyordu bekledigi sonucu alamamisti ne anlama geliyor bilmiyorum yardimci olursaniz cok sevinirim.
    -sude açıl

    YanıtlaSil
  41. Merhaba
    Dun gece rüyamda eşim sigara kullanmamasına rağmen benden bir dal sigara istedi. Size zahmet yorumu açıklayabilir misiniz?

    YanıtlaSil
  42. Merhaba benim sevgilim beni ve eski sevgilisini arabasına bindirmiş bir yere gidiyoruz.ama kadın kucagında çocuklarıyla oturuyor ve kızıyor bana. Ercan ı bırak dıyor ben de üzülerek sen bırak dıyorum.bu arada sevgılım kızıyor ve arabadan ınıyor kadının küçük kızını kadına veriyor. Elimden tutuyor benı arabadan indırıyor ve beraber yenı aldığımız bır eve gırıp seviniyoruz.

    YanıtlaSil
  43. Merhaba benim sevgilim beni ve eski sevgilisini arabasına bindirmiş bir yere gidiyoruz.ama kadın kucagında çocuklarıyla oturuyor ve kızıyor bana. Ercan ı bırak dıyor ben de üzülerek sen bırak dıyorum.bu arada sevgılım kızıyor ve arabadan ınıyor kadının küçük kızını kadına veriyor. Elimden tutuyor benı arabadan indırıyor ve beraber yenı aldığımız bır eve gırıp seviniyoruz.

    YanıtlaSil
  44. Merhaba ben Dilan Ankaradan yazıyorum sizlere. Rüyamda küçük bi kız çocuğunun elindeki pembe ve icinde renkli küçük su balonları olan balonu annemin üzerinde patlatıyorum.içindeki balonlar annemin uzerine yayıldı ve ev misafir doluydu herkes bana güldü bu yaptığımdan dolayı annemde tebessüm etti. Rüyamı yorumlarsaniz çok sevinirim..)

    YanıtlaSil
  45. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  46. Merhaba ben rüyamda tanımadığım bir evde doğum günü kutlaması yapıyordum. Balkondan baktım ve karşıki evde tanıdık insanlar gördüm. Sonra birden kendimi vapur gibi bir gemide buldum. Oğlum kaçırılmış o vapurdaymis ve bende o vapurdaydim.vapurda bir bankta oğlumla oturuyoruz ama ben suya düşmesin diye onu sımsıkı tutuyorum.oğlum banktan inmek ve suyla oynamak istiyor bende çocuğu baştan aşağı suya soktum.bak düşersen bogulursun dedim. Sonra oğlum kucagimda vapurun iç kısmına geçiyoruz. ben ordan bir avuç paketli küpşeker aldım. Üstünde arapça gibi ve Bulgarca gibi karışık yazılar var. Sonra yine kendimi doğumgünü kutladığım evde buldum. Güya oğlumu kaciranlar onlarmış. Bir kadınla beraber masada oturuyoruz ve ben oğlumu kaciranlarin onlar olduğunu anladigimı göstermek için kupsekerleri çıkardim masanın ortasına koydum. Masadan kalktım ordan cikmak icin çantamı toparlamaya başladım. Çantamı topladım ama ordan cikamadan uyandım.genel olarak sıkıntılı bir rüyaydı.ben Bulgarca ve arapçada bilmiyorum ama rüyamda o dillerle yazıldığını anlıyorum Bu ne anlama geliyor acaba.

    YanıtlaSil
  47. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  48. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  49. Rüyamda önümden arabayla gecen bir güzel bir kız gördüm ve bana ismimi sordu bende söledim tamam diyip oradan uzaklaştı bunun anlamı ne ?

    YanıtlaSil
  50. Ruyamda kalabalık bi gruila beraber umreye götürülüyorum. Fakat gittigim yer umre olmuyo.bizi geçmekte güçlük cektigim cok dar bir kapıdan geçirip uzun koridorları yanyana, karsılıklı odaları oan bir yerecıkıyor bu kapılar ve bizi göremediğim sesin nerden geldiğini bile çözemediğim biri beni bu odalara teker teker sokuyor. Herodada kıyameti, kabir azabını,anlatan peygamberi anlatan odalar bunlar. Odanın birine giriyorum cam fanus icinde minyatür bi mezar ve icinde vahşi sürüngenler.izleyeceğim günahlar sonucunda boyle bi mezarda yatacağımızı anlatılıyor. İkinci odaya giriyorum kıyafetler var testiler vr. O kıyafetlerin cok özel olduğunu anlatıp diger odaya geçiriyorlar. O odada dayalı döşeli ve cok guzel bir yatak var. O yatağın o eşyaların peygambere ait oldugunu soyluyor bana peygamer burada yatmış diye anlatıyor biri bana ama sadece ses var kim anlatıyor gormuyorum en son odadan annem cıkıyor anneme "annecim sendemi burdasın sende mi umreye geldin" diye soruyorum ve ilginc olan onu sanki kahve de çekmişim gibi sımsıkı sarılıyoruz annemle ve ikimizde cok mutlu bir şekilde

    YanıtlaSil
  51. Evrim...Rüyamda hiç bilmediğim bir evdeyim valiz hazırlıyorum vefat eden babam odaya giriyor elimi tutuyor ve valizi boşaltmaya başlıyor bana odanın kapısını işaret ediyor kapıda sevgilim duruyor babama dönüyorum evalizden son bir elbise çıkarıyor siyah havaya kaldırıyor elbise etek ucundan başlayıp bembeyaz oluyor ve uyandım rüyam ne anlama geliyor çok merak ediyorum

    YanıtlaSil
  52. Rüyamda bi kuyruktaydım sırada bana sıra gelmeden önce önümde genç bi adam vardı biraz serseri rahat tipli esmer hatta siyahi gibiydi sonra ben onun ayagina bastim yanlislikla bisey demedi bende hissetmedi diye bisey demedim sonra sira ona geldi kartini okuttu ordaki yerden gecmek icin ama kartinda limit yoktu gecemedi kenara gecti sira bana geldi ben okuttum gectim onuda orda oyle birakmak istemedim dedim buyrun ben okuturum ben okuttum gecti sonra onu kabul etmediler o arada biz muhabbet ettik dedi ayagima bastin güldü kusura bakmayin ben hissetmediniz falan diye bisey demedim ozur dilerim dedim sonra onu tekrar kartini okutmasini yada dolum yapmasini istediler solum yapmadi adam tekrar okuttu yine gecemedi sonra bi daha okuttu sistem birden hata verdi ve adami yakaladilar doberek falan adami oldurceklermis ascaklardi galiba o anda ilerde ormam gibi biyerden biri buyuk biri kucuk isik yan yana belirdi isik donerek etrafinda ruzgar olusturarak buyudu yerden 4 5 santim uzunlugunda donerek isikli bi ruzgar ama size degse keser atar ayaklarinizi herkes endiselendi birden ziplayacaklar o geldiginde ben zipladip ziplayanlar kurtuldu o anda ziplayamayanlarda bacaklarindan oldu sonra o ruzgar ve isik karisimi bizi gecti ileri gittiii sonra goge yukseldi sonra bi ses geldi artik once bayanlarin sonra erkeklerin kart basmasini yasakliyorum isik yanip sondu ve derin bi sessizlik oldu ben cimenlere yuzun koynu yatip ordaki yildizi izlemeye koyulup icimden allah istemiyomus gibi bisey gecirdim sonra uyandim

    YanıtlaSil
  53. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rüyanıza yorum yazan varmı?Ben rüyamı yazdım yorum beklerken bana 2 tane rüya yazan oldu bende rüyamı sildim yazar tarafından silindi diye yazdı sanki blogun sabihi benmişim gibi oldu ne yaptım anlamadım ��

      Sil
  54. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  55. merabalar adım Halise Ankara'dan yazıyorum..Rüyamda kendimi beyaz duvakla gordum..Aynaya bakiyordum duvakla..Üzerimde de kırmızı bir elbise vardı ve eteğinde beyaz tülleri vardı..Sonra ben bir ara sacimi düzeltiyorum duvagim daha güzel gorunsun diye..Yorumlarınızı sabırsızlıkla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  56. Rüyamda bi çeşmenin önünde karanlıktan yüzünü göremediğim bi kac erkek bana su veriyordu yalnız biri nin yüzü görünüyordu tanıdığım biri oda bi tasda su veriyordu ve ben onunkini alıyordum ne demek

    YanıtlaSil
  57. Rüyamda bi çeşmenin önünde karanlıktan yüzünü göremediğim bi kac erkek bana su veriyordu yalnız biri nin yüzü görünüyordu tanıdığım biri oda bi tasda su veriyordu ve ben onunkini alıyordum ne demek

    YanıtlaSil
  58. Ben sevgi gecenlerde iki tuhaf ruya gördüm 1. Ruyam ben başımı kaldırdığımda bide baktim ki alnimda bi kalp çukuru oluşmuş evet bi cukur ve kalp seklinde.Sonra ben sasirdim aynaya baktim dört parmagim o kalp çukuruna giriyordu ve elimle badtirdim o çukuru alnim tekrar eskisi gibi yani düz oldu.

    YanıtlaSil
  59. 2. Rüyam ise kuru bir ağaç var evimizin karşısında ailecek kahvalti yapiyoruz odada ben birden o agaca baktim ki agac tomurcuklanmis.Ikinci bakisimda ise agac yeşerdi yapraklandi ve dutlar yetişti birden o esnada kuslarda o dutlardan yiyordu yani boyle hep anlik oldu.

    YanıtlaSil
  60. 2. Rüyam ise kuru bir ağaç var evimizin karşısında ailecek kahvalti yapiyoruz odada ben birden o agaca baktim ki agac tomurcuklanmis.Ikinci bakisimda ise agac yeşerdi yapraklandi ve dutlar yetişti birden o esnada kuslarda o dutlardan yiyordu yani boyle hep anlik oldu.

    YanıtlaSil
  61. Rüyamda ölmüş olan annem kefenle üç defa geldi ve bana senin ekmeğini yiyecem dedi ne anlama gelir lütfen yardımcı olun

    YanıtlaSil
  62. Rüyamda ölmüş olan annem kefenle üç defa geldi ve bana senin ekmeğini yiyecem dedi ne anlama gelir lütfen yardımcı olun

    YanıtlaSil
  63. Mrb rüyamda kafası dışarda ölüler gördüm birisi tanıdığımin eşiydi hava karanlikti

    YanıtlaSil

LÜTFEN RÜYANIZI BURAYA YORUMLARA YAZINIZ, SİTEMİ ZİYARET ETTİĞİNİZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM. (ADINIZI VE NERDEN YAZDIĞINIZI KISACA NOT DÜŞERSENİZ YORUMLARINIZI BULMANIZA YARDIM EDECEKTİR) ÇOK UZUN RÜYA ANLATILMAMASI ÖNEMLE RİCA OLUNUR. AKSİ TAKTİRDE YAYINDAN KALDIRILACAKTIR.